CURIOSITAT: Fleximusical



Tots aquells que em coneixeu sabreu, segur, que sóc una persona entregada a la música. Tant via interpretativa (es fa el que es pot) com via oient. I també via promoció, que és precisament el que s'intenta amb aquest blog, i amb el podcast.

Doncs resulta que fa uns dies, llegint una d'aquestes revistes digitals que tant m'agraden, em vaig trobar amb una paraula inventada, cosa que últimament es porta molt, que no té res a veure amb la música, però que m'hi va fer pensar.

Es tracta del terme flexiverià (encara que hi ha variants com flexivegetarià o flexivegà). Aquest mot descriu a persones que son vegetarianes... podríem dir a temps parcial. És a dir que de vegades “pequen” i mengen aliments no vegetarians. En resum, que mengen de tot, però en proporcions diferents a les d'una dieta comú.

En descobrir la paraula em va semblar que extrapolar-la a termes musicals podria estar bé, crec que em podria definir. Així que us diré que jo em considero fleximusical! Com tothom, tinc un estil preferit, però sóc capaç d'escoltar i gaudir (important) de mil estils musicals diferents... excepte uns quants, ho reconec, i potser ja us imagineu quins són... Sempre hi ha algun menjar que no t'agrada, oi?

I com que jo sóc fleximusical, El Garatge també ho és! I tu?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Què t'ha semblat l'article? Comenta!